Webinar z zarządzanie doświadczeniami pacjenta w usługach medycznych dla studentów kierunku INNO
W dniu 16 kwietnia 2025 r. odbył się webinar pt.: „Zarządzanie doświadczeniami pacjenta w usługach medycznych”, prowadzony przez Pana Piotra Kuskowskiego, Dyrektora ds. marketingu i strategii w Siemens Healthineers w Polsce.
W wydarzeniu wzięli udział studenci bezpłatnych studiów podyplomowych na kierunku „Skuteczne wdrażanie innowacji w podmiotach leczniczych (INNO)”, realizowanych w ramach projektu „IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji” w Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych.
Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję pogłębić wiedzę w zakresie:
- Czym są doświadczenia pacjenta (Patient Experience, PX) i dlaczego mają kluczowe znaczenie w nowoczesnej opiece zdrowotnej?
- Jak efektywnie badać i analizować doświadczenia oraz satysfakcję pacjentów?
- W jaki sposób tworzyć strategię zarządzania PX opartą na synergii ludzi, procesów, komunikacji, technologii i przestrzeni fizycznych?
- Praktyczne zastosowania (warsztat): transformacja doświadczeń pacjenta na przykładzie diagnostyki obrazowej.
- Najlepsze praktyki z rynku krajowego i międzynarodowego.
O prowadzącym:
Piotr Kuskowski – Dyrektor ds. marketingu i strategii w Siemens Healthineers w Polsce. Ekspert w dziedzinie transformacji cyfrowej i innowacji w ochronie zdrowia. Autor raportu „Doświadczenia Pacjenta w Polsce” (2019), pierwszego kompleksowego opracowania tej tematyki w kraju. Zawodowo związany z Siemens Healthineers od 2015 r., wcześniej prowadził projekty badawcze i doradcze w firmie KPMG.
Realizacja kierunku studiów odbywa się w ramach projektu “IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji w Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych w Elblągu”.
Projekt „IMPEt – Innowacyjne Metody Podyplomowej Edukacji” został sfinansowany ze środków Agencji Badań Medycznych
