Przewodnik po rekrutacji: najczęściej zadawane pytania

Rekrutacja trwa! Codziennie spływają do nas pytania Kandydatów na studia. Cieszy nas Wasze zainteresowanie! Zależy nam, aby odpowiedzi na nurtujące Was kwestie były łatwo dostępne. Stąd pomysł na cykl wpisów, w którym odpowiemy na najczęściej zadawane pytania. 

 

Pytanie siódme: Do kiedy i gdzie należy dostarczyć dokumenty rekrutacyjne?

 

𝗣𝗿𝘇𝘆𝗽𝗼𝗺𝗶𝗻𝗮𝗺𝘆: proces rekrutacji na studia składa się z dwóch etapów. Po uzupełnieniu informacji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (https://irk.amisns.edu.pl/pl/) i zapisaniu się na studia 𝗽𝗮𝗺𝗶ę𝘁𝗮𝗷, 𝗮𝗯𝘆 𝗱𝗼𝘀𝘁𝗮𝗿𝗰𝘇𝘆ć 𝗸𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁 𝗱𝗼𝗸𝘂𝗺𝗲𝗻𝘁ó𝘄 𝗿𝗲𝗸𝗿𝘂𝘁𝗮𝗰𝘆𝗷𝗻𝘆𝗰𝗵 𝗻𝗮 𝘂𝗰𝘇𝗲𝗹𝗻𝗶ę.

 

Całość dokumentacji dostarcz najlepiej w terminie do 14 dni od daty rejestracji w IRK. Czekamy na Ciebie od poniedziałku do soboty w Dziale Rekrutacji i Promocji (p. 124) w godzinach od 8:00 do 16:00.

𝗥𝗲𝗸𝗿𝘂𝘁𝗮𝗰𝗷𝗮 𝘁𝗿𝘄𝗮 𝗱𝗼 𝗸𝗼ń𝗰𝗮 𝘄𝗿𝘇𝗲ś𝗻𝗶𝗮. 𝗡𝗶𝗲 𝘇𝘄𝗹𝗲𝗸𝗮𝗷 – 𝘇𝗮𝗽𝗶𝘀𝘇 𝘀𝗶ę 𝗷𝘂ż 𝗱𝘇𝗶ś!

 

📍 Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych

      Lotnicza 2, 82-300 Elbląg

🔗 https://amisns.edu.pl/

Rekrutacja trwa!

Przypominamy – trwa rekrutacja na rok akademicki 2024/2025. Internetowa Rejestracja Kandydatów znajduje się na stronie:  https://irk.amisns.edu.pl/pl/ Zapisał*ś się już na studia? Jesteś naszym studentem, a może już

Czytaj więcej »