
Obrony prac magisterskich na kierunku fizjoterapia
W dniu 23 września 2023 r. swoje prace obronili studenci fizjoterapii – pierwsi absolwenci jednolitych studiów magisterskich. Z wielką radością informujemy, że wszyscy, którzy przystąpili
W dniach 21 – 27 maja 2023 r. dr Iga Lipska Dyrektorka Centrum Współpracy Międzynarodowej i Kształcenia Podyplomowego, reprezentowała Akademię Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych podczas wizyty studyjnej w duńskim Aalborg University oraz Aalborg Centre For Problem Based Learning In Engineering Science And Sustainability, które działa pod auspicjami UNESCO.
Wizyta studyjna była częścią projektu organizowanego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki pod nazwą „Liderzy w zarządzaniu uczelnią” realizowanego w ramach III osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Międzynarodowe wydarzenie miało na celu poprawę kompetencji zarządczych kadry zarządzającej i administracyjnej polskich uczelni dzięki poznaniu dobrych praktyk w zakresie:
· konsolidacji uczelni,
· współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
· rozwoju nowych metod edukacyjnych i kompetencji studentów oraz kadry akademickiej,
· współpracy uczelni i instytutów badawczych,
· internacjonalizacji uczelni,
· komercjalizacji wyników badań,
· modeli uczelni,
· rozwoju kluczowych kompetencji uczelni.
W czasie wizyty dr Iga Lipska zapoznała się z nowatorskim podejściem Aalborg University, który konsekwentnie stosuje metodykę Problem Based Learning (PBL) zarówno w dziedzinie edukacji, jak i w sferze badań naukowych. W związku z innowacyjnym podejściem do wykorzystania metodyki PBL, UNESCO zdecydowało się utworzyć jednostkę o nazwie Center for Problem Based Learning in Engineering Science and Sustainability na Aalborg University.
Decyzja o wprowadzeniu PBL jako jedynego sposobu nauczania na Aalborg University została podjęta już w latach siedemdziesiątych XX wieku. Od tego czasu metodyka ta jest stale doskonalona przy aktywnym udziale interesariuszy zewnętrznych, szczególnie przedsiębiorstw oraz władz samorządowych i centralnych. W rezultacie absolwenci Aalborg University w Danii wychodzą z edukacji wyposażeni w unikalny zestaw kompetencji, które są bardzo cenione przez potencjalnych pracodawców. Należą do nich umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się zespołach, kreatywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do wykraczania poza utarte ramy obowiązujące w danej organizacji czy kulturze.
Dziękujemy za zaproszenie przedstawicielki naszej uczelni – dr Igi Lipskiej, która mogła wziąć udział w tej niezwykle inspirującej wizycie studyjnej. Akademia Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych jest otwarta na nowoczesne i innowacyjne podejście do edukacji, a wizyta studyjna w Aalborg University i nowatorskie metody uczelni z pewnością stanowią wzór do naśladowania.
W dniu 23 września 2023 r. swoje prace obronili studenci fizjoterapii – pierwsi absolwenci jednolitych studiów magisterskich. Z wielką radością informujemy, że wszyscy, którzy przystąpili
Szanowni Kandydaci, poniżej przedstawiamy listę osób, które zakwalifikowały się na kierunek lekarski w trzeciej turze rekrutacji na rok akademicki 2023/24. Na liście znaleźli się Kandydaci,
W dniu 7.09.2023 członkinie Koła Naukowego kierunku psychologia „Ryba psuje się od Głowy”, Justyna Kniżewska i Anna Karatkiewicz wraz z opiekunem koła, doktor Anną Skuzińską,
W imieniu Władz Uczelni serdecznie zapraszamy na uroczystą Inaugurację nowego roku akademickiego, która odbędzie się w murach Akademii 1 października 2023 r. o godzinie 10.00.
W dniach 15-16 września w Krakowie odbyło się II Interdyscyplinarne Forum Bezpieczeństwa Pacjenta objęte patronatem honorowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Andrzeja Dudy. Forum otworzył Przewodniczący Komitetu
Od teraz zapisując się na poniższe kierunki otrzymasz -10 % na cały tok studiów. Oferta dotyczy: – pedagogika I i II stopnia,- administracja I i II