Ustawa Kamilka – informacja dla studentów pedagogiki

Uwaga studenci pedagogiki! Koniecznie zapoznajcie się ze zaktualizowanym artykułem na temat Ustawy Kamilka, który został zamieszczony na stronie uczelni:
Przypominamy: wymagane dokumenty należy przesłać na adres e-mail właściwego dziekanatu za pomocą uczelnianej studenckiej poczty e-mail.
Czekamy również na dokumenty wysłane pocztą tradycyjną. Prosimy, abyście w danych adresowych uczelni, poza standardowymi informacjami, uwzględniali też dopisek z nazwą dziekanatu. Usprawni to naszą pracę.

Oferta specjalna! – #rekrutacjatrwa

Kandydaci na studia! Przypominamy c𝘇𝗲𝘀𝗻𝗲 𝗱𝗹𝗮 𝗸𝗶𝗲𝗿𝘂𝗻𝗸𝘂 𝗽𝗶𝗲𝗹ę𝗴𝗻𝗶𝗮𝗿𝘀𝘁𝘄𝗼 𝗜𝗜 𝘀𝘁𝗼𝗽𝗻𝗶𝗮 𝘇𝗼𝘀𝘁𝗮ł𝗼 𝗼𝗯𝗻𝗶ż𝗼𝗻𝗲! To idealna okazja, aby z jeszcze większym zapałem kontynuować naukę i przygotowania do przyszłego

Czytaj więcej »